"עד כאן!": רלבנטית, כתובה היטב ומעל הכל – מבדרת

"עד כאן!", תכנית הבידור הקומית המשודרת בתאגיד השידור "כאן" – בימים אלו בעונתה השנייה – מייצגת את הקו החדש, התעוזני משהו, של הערוץ כולו.

התכנית הקומית-פוליטית, כוללת פאנל של שלושה "ימניים" ומולם שלושה "שמאלניים" "הנלחמים זה בזה", יוצרת סגנון ורף חדשים לקומדיה הישראלית בת-ימינו. אם תרצו, מעין סוגה בפני עצמה.

בעונתה הנוכחית, מתארחים בתכנית אישים – בעיקר מהז'אנר הפוליטי – ובכך מתווסף נדבך של הומור עצמי – הן מצד המתארחים בה, הן מצד הפאנליסטים.

ואם כבר בהומור עצמי עסקינן, ניכר שחברי הפאנל – והמגיש המוכשר, שכמו מלהטט בין הניצים, מיכאל הנגבי, ביניהם – נהנים להלקות זה את זה – ואת עצמם – בהומור מסוג זה, דבר המוסיף קלילות, כנות וחן רב לתכנית כולה.

"עד כאן!" רלבנטית במהותה, מעזה במקומות שאחרים חוששים וכתובה היטב – שלוש נקודות קריטיות בהומור בכלל ובטלוויזיה קומית בפרט, ומתוסרטת ככל שהיא, יש בה משהו טבעי מאוד, אותנטי וזורם.

זוהי תכנית בידור ראויה, שעל אף הנרטיב הכביכול פשוט שלה – דעות פוליטיות ימניות מול שמאלניות – עושה את עבודתה בצורה נכונה ומהודקת, בועטת במוסכמות, מרעננת מאוד, ומעל הכל, והחשוב מכל – וזאת לעומת תכניות בידור רבות אחרות – באמת מבדרת.

כתיבת תגובה