אדי מ"אדוארד וסטלה": הרבה יותר מספר, הרבה יותר ממספרה

כל מי שמכיר אותי, יודע עד כמה שאני בררן במי שאני מתקרב אליו, ויתרה מכך – במי שאני נותן לו לגעת בי. על אחת כמה וכמה, עבורי, לבחור ספר – או ספרית – היה מאז ומעולם לא עניין של מה בכך.

אין ספק שהעובדה שאני חי עם (שלא לומר סובל מ-) אובססיה טורדנית-כפייתית, מוסיף נדבך לא קל ומאתגר לרשום מעלה.

לפני כשנתיים, גיליתי מספרה קטנה ונעימה מאוד הממוקמת לה ברחוב אחד העם 27, במכורתי, פתח תקווה. באופן מיידי נוצר ביני לבין הספר אדי (או אדוארד, כפי שמופיע על גבי כרטיס הביקור שלו ובשלט שמעל המספרה) – חיבור. העובדה שאדי הוא אדם מקסים, צנוע, חברותי ביותר ונעים הליכות, חיברה אותי הן אל אישיותו והן אל מקצועיותו.

היות ושיערי חשוב לי מאוד ומזכה אותי בלא מעט מחמאות, הופתעתי לטובה שהתספורות שאדי מעניק לי, זוכות לתשבחות רבות בכל מקום.

כמו כן, בגלל שאני ידוע כ"שלוך", אינני מקפיד על צביעת שיערי אלא עושה זאת רק פעם בכמה חודשים, אך תמיד בוחר באדי גם לצבוע את שיערי, וכבר כשנתיים, יוצא מרוצה מאין כמוני – גם מהצבע וגם מהזמן הרב שהוא שורד.

אני ממליץ בחום גם לכם לקפוץ לבקר את האיש המקסים הזה, ולפרגן למספרה הנעימה והמיוחדת הזאת.

טלפון להזמנת תור: 03-9345551 / 050-3232632

להשאיר תגובה

