אמיר שלומיאן: הרבה מעבר לזמר, הרבה מעבר למוזיקה

זכיתי לחוות את החוויה הייחודית של "הופעה ביתית" (להלן, הופעה בדירת מגורים) של הזמר והיוצר אמיר שלומיאן בדירתה התל אביבית של נטע, חברה של ידידתי הטובה, מאיה.

שלומיאן, זמר רגיש וייחודי – ופסנתרן מחונן – הגיש ערב מיוחד במינו של שירים מקוריים שלו, ובין לבין שזר את סיפור חייו האישי. בין היתר, סיפר שלומיאן שהוא חלה בסרטן, והוא מתמודד איתו באומץ רב – ובדרכו הטבעית. בנוסף, הוא סיפר על אביו שנפטר, ועל תחושת האובדן הקשה, ואף סיפר על שאיפתו לדו-קיום בין יהודים וערבים, ועל עבודתו כמורה באזור קריית טבעון, מקום מגוריו.

שלומיאן, שטוב הלב והרגישות שלו ניבטים מעיניו, נגע ללבי. הן בסיפורו האישי המורכב, והן בשיריו היפים. אך מעל הכל, מצאתי את עצמי מתרגש מנגינתו יוצאת הדופן בפסנתר. משהו בנגינתו הזכיר לי את טובי הפסנתרנים.

אני ממליץ גם לכם להזמין את שלומיאן ל"הופעה ביתית" בסלון דירתכם או ביתכם. כל מה שהוא צריך זה פסנתר.

למופע שלו קוראים "על רגעי הערות" – והוא נפלא.

אגב, כל מי שנכח ב"הופעה הביתית", בחוויה הייחודית שבה הייתי, תרם 50 ש"ח עבור שלומיאן, ועבור שליחותו – המוזיקלית והקיומית. בדירה נכחו כ-30 אנשים, כך שאני מקווה שבסוף הערב קיבל האמן הייחודי הזה 1500 ש"ח.

יפה יהיה אם להבא ייאמר לאורחים בהופעותיו שהמינימום "לתת" הוא 50 ש"ח – אך כל אחד יכול להוסיף לזה כראות עיניו. אם הדבר היה נאמר מראש, בשמחה הייתי נותן לכל הפחות 100 ש"ח עבור ההופעה היפה, המרגשת, ומכמירת הלב שבה זכיתי להיות.

2 מחשבות על “אמיר שלומיאן: הרבה מעבר לזמר, הרבה מעבר למוזיקה

  1. דורון, בזמנו לקח לי המון זמן עד שמישהו שלח לי את הלינק לבלוג הזה. מאז אני עושה שימוש רב בו, ומשתף אנשים במה שכתבת. מובן שטוב יותר דיווח של צד שלישי על עיסת הנחתום;-)

    שוב תודה לך
    שוב תודה גם לך, נטע
    ולהתראות בדרכים.

    נ.ב. בחמישי הופעתי לראשונה ביבנאל.
    ובחמישי אופיע לראשונה בבית הגפן, חיפה.
    קיץ נעים🎈

    אהבתי

להשאיר תגובה

